سلام به شماهایی که این متنو میخونین امیدوارم حالتون خوب باشه و بتونین از متنی که مینویسم استفاده ببرینheart

 

توی این بخش میخوام مطالب آموزشی برای شروع بازی کلابی برای شما بیان کنم امیدوارم از این متن خوشتون بیاد و به کارتون بیادsmiley

 

 

خب اولین چیزی که باید بگم اینه که بازی های لیگ کلابی از شنبه هر هفته شروع میشه یعنی اگه شما سه شنبه این هفته بازی کلابی رو بریزین بازی ها از هفته بعد شنبه شروع میشه .

پس نکته ی مهمیه که بفهمیم کی باید بازی رو بریزیم . شاید شما بگین که تو که گفتی شنبه بازی ها شروع میشه خب ما میایم و جمعه بازیو میریزیم تا شنبه بازی ها شروع شه و ما توی لیگ باشیم.indecision

ولی من یه پیشنهاد دیگه دارم اینکه بازی رو شنبه بریزین و توی لیگ هفته ی بعد شرکت کنین.حالا چرا؟.......بهتون میگم:

اینجوری شما یه هفته وقت دارین تا بتونین بازیکناتونو تمرین بدین و قویتر کنین تا لیگو با بازیکنای قوی شروع کنین و البته اگه بازی های اولو ببرین اشتیاقتون برای ادامه ی بازیا دو چندان میشه.

ولی خود من اون اولا که این بازیو ریختم فک کنم پنجشنبه ریختم و زیاد نتونستم بازیکنانمو تمرین بدم برای همین همش بازیا مساوی میشد و من حوصله م سر میرفت و دیگه حال نداشتم به بازی سر بزنم ولی همین طور بازیکنانم رو تمرین میدادم و البته که سیستم مورد علاقه م رو پیدا کردم و خوب کار کرد.

بعد تونستم بازیارو ببرم چون فک کنم بقیه ی مربی ها هم از بازی خسته شده بودن چون باید همش یه روز صبر میکردی بعد بازی داشتی و آخرشم مساوی میشد برای همین من که بازیکنانم قوی شده بودن تونستم چند تا بازی رو ببرم و برم صدر جدول.

الان که فک میکنم تو اون لیگ یه تیم بود به اسم نامیکازه که رقیب سرسخت من بود و همش صدر جدول ولی کم کم من قویتر شدم و تونستم برم صدر جدول.laugh

الان من با یه اکانت جدید وارد شدم تا شما ببینید نوشنه لیگ از شنبه شروع میشهyesاسمشم چرت و پرتهno

 

اینم بخش اول آموزش پس یادتون نره که پیشنهاد من اینه که بازیو شنبه بریزین تا بتونین بازیکناتون تمرین بیشتری بدین و قویترشون کنین....blush

 

تا فردا خدانگهدارwink